سایت کسب درامد 7030

دوشنبه 20 فروردين 1397
0:10
صابر حسنی

همه ی ما روزانه به شارژ موبایل، اینترنت همراه و پرداخت قبض نیاز داریم و سامانه های زیادی مرتبا بهمون تبلیغ میشه…
خوبه که بدونید وجود بیش از ۴۰ میلیون سیم کارت اعتباری، گردش مالی بزرگ و سودی بیشتر از ۵۰۰ میلیارد تومان در سال ایجاد کرده که همه ی رقبا با تبلیغات زیاد سعی در تصاحب قسمت بیشتری از اون رو دارن…اما سامانه ۷۰۳۰ اومده تا ۷۰درصد از سود رو با کاربرانش تقسیم ‌کنه!

بعد از ورود به سایت یا اپلیکیشن ۷۰۳۰ شماره موبایل شما کد معرف شماست که با اون دوستانتون رو دعوت میکنید، اگه از اونها هم بخواهید همین کارو انجام بدن، شما روی هر خرید همه کسانی که از این طریق با هفتاد سی آشنا شدن ده درصد سود میبرید و به درآمد میلیونی میرسید.اما این چطوری اتفاق می افته؟

فرض کنید شما پنج نفر از دوستان و اونها هم هرکدوم ۵ نفر رو دعوت کنن و بقیه هم به همین ترتیب تا این اتفاق ۷ بار تکرار بشه، در این صورت حدود ۱۰۰ هزار نفر از طریق شما با ۷۰۳۰ آشنا شدن و اگه این افراد هر ماه ۲ تا شارژ بخرن، شما به درآمد بالای ۵ میلیون تومان در ماه دست پیدا میکنید! جالبه مگه نه؟
حتی اگه شبکه به اون خوبی هم رشد نکنه با کمی فعالیت بیشتر در شبکه های اجتماعی و با وجود محصولات دیگر سایت، هنوز درآمد میلیونی از ۷۰۳۰ دست یافتنیه.
شما اگر ادمین هستید و بازدیدکننده، کاربر یا ممبر و فالور های زیادی دارید میتونید شناسه و نام اختصاصی خودتون رو توی هفتادسی بسازید و بدون هزینه، درآمد زایی جدیدی رو تجربه کنید. شما تنها با صرف صد ثانیه در هر روز و ارسال پیام و تبلیغات اختصاصی هفتاد سی برا دوستانتان و جذب مدعو، به این مهم خواهید رسید.

پس الان وارد ۷۰۳۰ بشید و از این به بعد خرید هاتون رو از اینجا انجام بدید و دوستانتون رو دعوت کنید تا همه با هم در سود این بازار بزرگ سهیم باشیم.

جهت ورود به سایت کلیک نمایید.


[ بازدید : 64 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب و کار اینترنتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]